środa, 8 stycznia 2014

Louboutin czyli sztuka w reklamie - odc. 1524 ;)

Kampanie promujące markę z czerwoną podeszwą są i nie są oryginalne. Mam na myśli szczególnie te wykorzystujące sztukę. Sztuka w reklamie ma już nawet swoje dzieje, a zabawa z widzem/odbiorcą polegająca na budowaniu skojarzeń ze znanymi dziełami sztuki, bądź ogólniej - z historyczno-sztuczną stylistyką - jest zjawiskiem niezwykle powszechnym w zabiegach marketingu reklamowego od co najmniej dekady. Jestem nawet współautorem pewnego magisterium na ten temat na Wydziale Ekonomicznym, ale ciiiiiii..... ;)

Tak więc dzisiaj fotografie Petera Lippmanna pracującego od wielu sezonów ku chwale Christiana Louboutina i ku uciesze jego klientów. Trochę mitologii w wersji renesansu proweniencji włoskiej, portretu nowożytnego, holenderskich stil-leven i architektury.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz